2012. augusztus 12., vasárnap

10. fejezet

Újságcikk és a koncert

Sziasztok! Igen azt ígértem most jön a dupla rész,de a barátnőm, akivel írom a blogot, ő írta volna meg,de nem tudta. Majd máskor meg lesz. Kérlek titeket komizzatok. 5 vagy 6 komi után jön a következő rész. 

Reggel nehezen keltem fel. Kimásztam az ágyból, majd a fürdőbe mentem. Megmostam az arcomat, hogy felfrissüljek, a hajamat megfésültem és egy kis részt befontam, majd körbe tekertem a homlokomnál, mintha egy hajpánt lenne, majd felöltöztem.

Telefon a zsebbe, majd lementem a konyhába. Egy kis adagot megmelegítettem a tegnap vacsorából, majd megettem reggeli gyanánt. Közben Beth is lejött az emeletről, majd miután becsuktuk a házat, elindultunk dolgozni. Ez a munkanap is ugyan olyan lassan és fáradtan telt, mint a többi. Vendégek nem nagyon voltak, így szinte majdnem egész nap a pult mögött ücsörögtem.
- Ezt láttad már? - jött oda hozzám Beth, egy újsággal a kezében és lerakta elém
- Nem nem láttam még! - mondtam, majd a kezembe vettem és olvasni kezdtem

Louis Tommlinson-nak új barátnője van?
Az One Direction fiúbanda legidősebb tagjának, alig múlt 1 hónapja, hogy szakított modell barátnőjével, Elenor Calder-el. Tegnap egy fotót posztolt ki Twitter profiljára, ahol egy lánnyal csókolózik és azt írta, a kép alá, hogy " Rosabell Miller A csajom és imádom őt! Szeretlek!". Utánanéztünk a lánynak és kiderült, hogy ő az a Rosabell Miller is, aki egykor járt a Big Time Rush fiúbanda, egyik tagjával, James Maslow-al.
Hát, ha igazak a hírek, akkor kívánjuk, hogy legyenek boldogok együtt. 



- Ez elég furcsa. Azt hittem, hogy csupa rosszat írnak majd rólam, de ezek szerint tévedtem. -mondtam miután elolvastam a cikket
- Örülj neki, hogy nem írtak rólad szörnyűségeket. Mert megtehették volna. - mondta Beth, azzal el is tűnt hátul a raktárban.
A nap további részében, üldögéltem a pult mögött, vagy ha jött vendég, akkor kiszolgáltam őt. Épp nagyon elbóbiskoltam, mikor csörögni kezdett a telefonom.
- Igen? - szóltam bele
- Helló! Ryley vagyok!- mondta
- Szia! Mizújs? Rég láttalak! - kérdeztem
- Semmi érdekes. Este lesz koncert. Jössz igaz? -kérdezte
- Na ná, hogy megyek. Előtte egy kis próba vagy valami lesz? - kérdeztem
- Hát most lenne próba, de ha dolgozol nem gond, akkor majd később próbálunk. - mondta
- A fene ebbe a szar munkába is. Alig vannak a kávézóba és itt kell dekkolnom még. - mondtam kicsit mérgesen Jól van akkor, majd ha végeztem, ami...- ránéztem az órára- olyan fél óra múlva lesz, akkor átmegyek majd hozzátok. Csákány! - mondtam majd kinyomtam
Ez a 30 perc, még lassabban telt el. Amint itt végeztünk, gyorsan hazamentünk, majd én mentem is át Ryen-ékhez próbálni. Otthonról futottam, egészen Ryen-ék házáig. Lihegve szaladtam be a garázsba.
- Te veled meg mi van? - kérdezte Tom
- Futottam nem látszik? - kérdeztem lihegve
- Jól van na, csak kérdeztem. - mondta feltartott kezekkel.
 - Akkor meg kezdjük a próbát. - mondtam, majd odasétáltam a mikrofon elé és elkezdtem énekelni, első számomat.
Most nem fogok saját számokat énekelni. Van két duett is amit elő fogunk adni Ryen-el. Olyan 1 óra próba után, hazamentem. Már fél 7 volt és nekünk 8-kor kezdődik a koncertünk. Hazaérve, már elég éhes voltam. Megmelegítettem a tegnapi vacsorából egy kis adagot, majd felmentem vele a szobámba és leültem vele az ágyra, majd a laptopomat az ölembe vettem. Kicsit twittereztem, közben megettem a kajámat is.7 óra volt, ezért ideje volt készülődnöm. Letusoltam, hajat mostam, megszárítottam, majd felöltöztem.

Egy fehér virágmintás egybe ruhát vettem fel, fölé egy fehér bolerót, mert eléggé hűvös lett már, egy amerikai zászló mintás topánkát és pár kiegészítőt. Hajamat csak egyenesen hagytam. Már fél 8 volt, így lementem a nappaliba. Beth-et nem találtam sehol sem. Ez fura volt. Hagytam egy cetlit neki a konyhapulton, hogy elmentem fellépni, majd jövök. Beültem a kocsimba, majd elindultam a helyszín felé. Mire odaértem, a fiúk már ott voltak és fel is pakoltak a színpadra és épp hangoltak. Elmentem hátra az öltözőmbe, kicsit behangolni, majd 8 előtt kimentem a fiúkhoz és elkezdtük a koncertet. Először Pink- Bridge of light számával kezdtem.Aztán Pink- Funhouse valamint Fuckin Perfect című számával folytattuk.
-A következő számot, a napokban hallottam és nagyon megtetszett, ezért énekelném el nektek. - mondtam a dal előtt 
Leültem a zongorához, majd játszani kezdtem a dalt, azután énekelni kezdtem. Grace Potter & The Nocturnals - Stars
A szám végén, tapsviharban tört ki a közönség. Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz.Vagy a dal tetszett nekik, vagy ahogy énekeltem, de egy kicsit elérzékenyültem.
- A következő dal egy pörgősebb dal lesz. Szóval táncoljatok. - mondtam mosolyogva
Owl City & Carly Rae Jepsen - Good Time Először Rayen kezdte, azután pedig én. A dal közben, ugráltam, táncoltam, pacsiztam a közönséggel, mindent csináltam és tök jó volt. A következő dal egy megint lassabb lett. Ez Katy Perry - Wide Awake száma volt.
-Az utolsó előtti számot, egy olyan barátomnak küldeném, aki nagyon szereti az énekesnőt. Bár nincs itt a koncerten, reménykedem benne, hogy valahogy meghallja majd. - mondtam, majd ismét a zongorához ültem
Játszani kezdtem a dalt,majd énekelni. Ez pedig Leona Lewis - Iris című száma volt. És Liam-ra céloztam, akinek küldtem. Hisz tudom, hogy odáig meg vissza van érte. A dal végén, ismét tapsviharban törtek ki. Ezen egy picit elérzékenyültem.
-Utolsó dalnak, pedig egy pörgőset választottam és nagy kedvencem.Mint a szám, mint maga az énekesnő. Szóljon tehát Kelly Clarkson - Stronger (What Doesn't Kill You) című száma. - mondtam és mindenki visítozni kezdett.
Elindult a zene, majd énekelni kezdtem és közben táncoltam meg ugráltam. A dal végén, mindnyájan előre mentünk, meghajoltunk, majd lementünk a színpadról. Vagyis, csak én, mert a fiúk még összepakolták a cuccaikat.Én addig hátra mentem az öltözőmbe, kicsit felfrissültem. Azután visszamentem hozzájuk. Ami nagyon meglepett, megláttam Harry-t, valami csajjal a színpad mellett. Észre sem vettem. Míg a fiúk bepakoltak a kocsijukba, én Harry-vel beszélgettem. Mondta, hogy nemsokára mennek egy olyan fél hónapra koncertezni, de utána jönnek vissza, mert fel fognak lépni az olimpia záróünnepségén. A fiúk összepakoltak, elköszöntem mindenkitől, majd hazaindultam. Hazaérve, egyből felmentem a szobámba, belebújtam az alvó ruhámba, de még nem nagyon voltam álmos ezért, a laptoppal az ölemben, felültem az ágyra. Felmentem twitterre, hátha Lou fent van és tudunk Twitcamolni, de nem volt fent. Minden esetre, hagytam neki egy üzenetet, hogy majd holnap, ha tud hívjon fel, vagy jöjjön reggel be a kávézóba. Kikapcsoltam a laptopomat, majd lefeküdtem aludni, mert hosszú nap volt a mai.

1 megjegyzés:

  1. Wííí nagyoon jó a blogod és siess tényleg a következő fejezettel mert már nagyon érdekel hogy mi lesz benne.:Đ

    VálaszTörlés