2013. január 6., vasárnap

24.fejezet

 Szörnyű álmok.

Sziasztok! Itt lenne a következő rész. Hamarabb nem tudtam hozni, mert el voltam havazva a héten. Amint látjátok új fejléc került fel az oldalra és a szereplők képei is újak lettek oldalt. A fejlécet egytől eddig én csináltam.Megszenvedtem vele rendesen!
Holnap iskola nekem is. Ne feledjetek holnap olyan este 9 körül a az One Direction Vevo csatornájára tapadni, mert  akkor lesz állítólag látható a Kiss You klipjük. Én már alig várom és teljesen be vagyok zsongva :D 

Jövőhéten nem tudom mikor lesz rész, mert szerintem sok mindenből fogunk írni, felelni,mert ugye félév lesz. Szóval ne nagyon várjatok részt, max a hétvégén. És lesz oldalt egy szavazás! Kérlek szavazzatok! 



2 év telt el.2 hosszú és kegyetlen év. ennyi éve már,hogy otthagytam Los Angeles-t és hazaköltöztem a szüleimhez. Egyetemre járok,amit amott abba hagytam. Már nem éneklem a bandával. az egyetem mellett a kórházban dolgozom és anyuéknak segítek. 21 éves vagyok. Egyedül már csak Lizzy-vel beszélek. A többiekkel nem annyira. Véget vettettem annak az életemnek. Louis megcsalt engem és otthagytam mindent.
Nem keresett azóta senki sem és én sem kerestem őket. Jól meg vagyok most ahogy vagyok.Mint mondtam, már nem éneklem csak néha. Az utolsó dalom, amit énekeltem, az egy Miley Cyrus szám, aki történetesen a barátnőm, az ő egyik számát dolgoztam fel és készült hozzá egy klip is. Csak én szereplem benne egyedül, meg néhány percig Boo és Miley is. Nem nagy szám, de azért sokaknak tetszett.
Már nem szekálnak a rajongók twitteren,vagy más oldalakon. Mert mikor Louis megcsalt, nem nekem,hanem neki hittek és engem sok levéllel és kiírásokkal bombáztak. Az én rajongóim hittek nekem,de
a többiek már más tészta volt. Nagy nehezen már túltettem magam rajta(tuk).
Tavasz van és a madarak csiripelnek, süt a nap és a virágok nyílnak. Szeretek ilyenkor egyedül mászkálni az utcákat. Itt már nem tévedek el és ismerek minden helyet. Épp most is az egyetemre igyekszem, ahol a régi háttérénekesnőm, Karissa az egyik legjobb barátnőm. Még az utolsó  koncertünk után pár hónapra, összejöttek Harry-vel. Ezért ha eljön néha hozzá, találkozom vele. Mármint Harry-vel. De a többiekkel nem.,csak Lizzy-vel tartom a kapcsolatot. De elég a regélésből rólam.
- Bella,ha tudsz,ma maradj már bent velem, mert segítened kellene. - kérlelt Karissa a suliban
- Dolgoznom kellene! Nem tudnánk beszélni,majd estére skype-n? - kérdeztem
- Jól van nem bánom. - mondta kissé szomorúan
- Tudod, hogy bármikor maradnék veled, de dolgoznom kell. Le vagyok maradva így is,mert múltkor a vizsgára készültem. - mondtam neki
**************
-Harry menj már el a boltba mert nincs itthon semmi kaja. - szóltam ki a konyhából
- Okés már megyek is. Mit hozzák? - kérdezte közben belépett a konyhába
- Mindent amit jónak látsz és rendes kaja. - mosolyogtam
- Okés! - mondta, majd megcsókolt és már el is ment.
Én addig felmentem a szobámba és átöltöztem valami kényelmesebbe. Apu már 2 éve meghalt. Egy autóbalesetben, de ezúttal, anyu nem volt vele.Épp munkából jött hazafelé, mikor megcsúszott a jeges úton és egy fának ütközött. Most itt lakunk anyunál Harry-vel. Nem akartam egyedül hagyni. Bár beletemetkezik a munkájába és csak estére van otthon. Pont mint most is. Harry vett ki néhány hetet szabadságnak,hogy itt legyen velünk. Eleinte New york-ba akartunk költözni,hogy közelebb legyen London, de így maradtunk itt. És nem bánja Harry sem. Majd később lehet el fogunk, ha anyu is jól lesz már.
*************************
Felültem az ágyamba és csak néztem. Hogy álmodhattam ilyeneket? Biztosan a pia tette. Fél 7 volt. Louis mellettem édesen szuszogott. Nem tudtam nem mosolyogni rajta. Adtam egy puszit az arcára, amire megfordult a másik irányba. Óvatosan kimásztam mellőle, felhúztam mamuszomat, szemüvegemet felvettem, majd lementem a konyhába. Nem annyira szoktam kávét inni, de most úgy éreztem kell. Fel is tettem főni a kávét és közben elgondolkoztam az álmaimon. Vajon valamelyik része be fog igazolódni? Ha igen, akkor melyik?  Idő közben a kávé lefőtt és azzal a kezembe, kiültem a teraszra néző ablakba, ami a nappaliban van. Ott gondolkoztam a dolgokon. Az utóbbi időben lehet hülyén viselkedtem Harry-vel és ki kellene békülni vele. Majd ha felébred.  Üres bögrémmel tértem vissza a konyhába. Csodálkozom,hogy nem vagyok másnapos. Nem fáj a fejem,se semmi. Felvettem a csizmámat, kabátomat és elindultam a közeli boltba.
Friss pékárukat vettem. Pár rajongóval is találkoztam, akikkel csináltam pár képet és autógrammot is adtam nekik. Mire visszaértem a boltból, Liam és Dani már fent voltak. Letettem a kaját az asztalra.
-Liam majd beszélhetnénk? -kérdeztem tőle
- Persze! Bármikor! - mosolygott
Liam-ban bízok meg a legjobban. Ő nekem a legjobb fiú barátom. Logan mellett persze. De most ő van itt és ő az. idő közben a többiek is szállingózni kezdtek lefelé. Ki-ki kómásan, ki fejfájással. Én felhúztam felöltözni míg a többiek lent voltak. Lezuhanyoztam, kimostam hajamat,majd megtörölköztem, megszárítottam hajamat,majd kimentem a szobámba, ahol Louis feküdt az ágyamon és nyomkodta a telefonját.  A szekrényemhez álltam és keresgélni kezdtem. Mivel úgy tervezem itthon leszek, ma ezért úgy is öltöztem, hogy olyan lazán.
home dress
Egy fekete-fehér mintás legginget, egy combig érő fehér-rózsaszín 3/4-es  ujjú felsőt vettem fel. Hajamat kifésültem, majd végig parkettába befontam. Semmi smink, és kiegészítőt sem vettem fel. És egy fehér topánkát vettem fel. Ami tetszett benne,hogy virágok voltak a belsejében és masni az elején.
Miután készen lettem, lefeküdtem Louis mellé az ágyra és csak néztem őt. Beszélgettünk rengeteg mindenről, ami csak az eszünkbe jutott. Olyan 3 óra fél 4 felé, a fiúk elmentek. Liam-el majd később beszélek. Most azt mondta dolga van. A csajok maradtak és velük voltunk egész nap. Nekik elmondtam az álmomat, de kértem ne mondják el Louis-nak. Nem tudtak rá semmit sem mondani. pedig reménykedtem benne.
Sütöttünk muffint, 3 fajta tortát és süteményeket is csináltunk.
Lett vagy este 7 óra mire végeztünk úgy minden sütéssel és eltakarítással is. Ezek után a lányok elmentek, én meg úgy gondoltam, hogy áthívom Liam-ot és hozza magával az Ír Manót is. Legalább valaki elpusztítja amit csináltunk. Mert ez egy lakodalomba is elég lenne. Egy 15 perc múlva meg is érkeztek.
- Ír Manó vár valami a konyhában. De azért hagyni nekünk is valamit. - mondtam neki köszönés után
Ő már el is tűnt a konyhában. Mi Liam-al leültünk a kanapéra. Megvártuk, míg Ír Manó felpakol és felmegy az emeletre.
- Szóval arról lenne szó, hogy rosszat álmodtam. - mondtam Liam-nak
- Most ezért szeretnél beszélni velem? Mindenki álmodik rosszakat. Ne röhögtess már Bells. - mondta és közben nevetett
- Ez nem vicces jó? Igen is rosszat álmodtam. - mondtam, majd elmeséltem az egész álmomat neki.
Ő csak nézett a végén. Vártam mondjon valamit, de nem mondott semmit sem.
- Ugye nem szólsz Lou-nak? - kérdeztem
- Ömmm ....
- És Harry-nek sem. Vele majd én akarok beszélni . - vágtam közbe
- Jól van, de Lou-nak is el kel mondanod. Meg látod semmi nem lesz igaz belőle. Louis szeret téged az életénél is jobban és nem csinálna veled ilyet. És mi sem. - mondta mosolyogva,majd megölelt
- Olyan bölcs vagy. -mondtam karjai közt
Ezek után, a sütikkel és egy tál popcorn társaságában, disney meséket kezdtünk el nézni. Vagyis ami ment a csatornán. Jól elvoltunk egészen 10 óráig. ezek után, Ír Manóval együtt hazamentek.
Adtam egy jó éjt puszit Lizzy-nek,majd felmentem a szobámba. Letusoltam, felvettem pizsamámat,befeküdtem az ágyamba és 2 perc múlva már aludtam is.

2 megjegyzés:

  1. Jááááááj, kajak azt hittem, hogy igaz az, amit írtál. És mi van, Bella meg Hazza mi?! Hehe:P
    Már nagyon várom a következőt, Liam, mint mindig, bölcs volt, és remélem Louis sem fog kiakadni, ha megtudja Bella álmát.:S
    Hamaaar köviiit♥

    VálaszTörlés