2012. december 31., hétfő

23. fejezet

Koncertek, koncertek hátán

Sziasztok! Hát először is, köszönöm a 3 komentet. Örültem neki! Ez a rész nem karácsonyi és nem is szilveszteri! Azt majd szünetben hozom, mert 7. itthon vagyok és lesz időm megírni majd. Kicsit hosszú rész lett, de remélem tetszik nektek!  És amint láthatjátok, kicserélődtek oldalt a képek, és a háttér is. 
Ezzel a résszel szeretnék nektek  ONE DIRECTION-BAN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNNI! Remélem jövőre is olvasni fogtok engem!      Millió puszi nektek, Lena


/December 21./

Eltelt megint egy kis idő. Perrie-t hazaengedték a kórházból és már énekelhet is. Igaz nem nagyon szabad erőltetni magát, de nem lehet beszélni neki. És lila lett a haja. Kicsit meglepődtem, de tetszik nagyon is.

Harry állítólag még mindig együtt van azzal a nőszeméllyel. Síelni is voltak és Harry egyszer beleverte az állát egy padba, aztán, meg valahová a kezét.Nemsokára karácsony. Karácsony után, szeretnénk odaköltözni London-ba Louis-al. Vagyis a többiek is szeretnének, de nekik eddig jó itt is. Majd lehet később utánunk fognak azok jönni. Pont ma vagyunk fél éve együtt Louis-al. Aminek nagyon is örülök. Mindjárt loui szülinapja is lesz. Méghozzá a 21. Hát nem néz ki annyinak. Mármint agyilag. Szeretem nagyon is, de olyan mint egy óvodás néha. És ezt ő maga is mondta, hogy sosem szeretne felnőni.

Ma korán keltem,mert rengeteg dolgom lesz. A fiúknak és nekem is lesz egy utolsó koncertünk ebben az évben, utána szünetelünk és újév után újra kezdődik minden.

Szóval nekem lesz délelőtt a koncertem itt LA-be, utána kora délután megyek két koncertre is. A Big Time Rush-ra és Bruno Mars-ra. azután este pedig a fiúk koncertje lesz, ahová mi is megyünk. Úgy értem a lányok is mind.
Ed-el fogok menni koncertre. vagyis majd BTR és BM-ra. ő hívott magával és én örömmel igent mondtam neki.
A fiúk sajnos nem tudnak jönni a koncertemre, mert nekik akkor van főpróba. De Lizzy,Perrie és Dani jönnek velem. Nekem tegnap már megvolt a főpróba, így most nem kellet hamar felkelnem és próbára jönnöm.
concert03
Felvettem egy kék csöves farmernadrágot,rá egy fehér COOL KIDS DON'T DANCE feliratú pólót, ami Zayn-től csórtam el.Fölé egy fekete cica mintás pulcsit, egy világosbarnás, bundás bokacsizmát és az arany színű csillag alakú fülbevalómat. Kicsi smink és készen is voltam. Tudom nem nagy szám, de nekem így jó. Pakoltam pár dolgot a táskámba,majd lementem a nappaliba, ahol Lizzy már várt rám a lányokkal.  Csak mosolyogtunk egymásra, majd becsuktuk a házat, beültünk a kocsimba és elindultunk a koncert helyszínére. Ezúttal nem egy stadionba voltunk, hanem egy parkba felállított nagy színpadon. Ilyen szabadtéri dolog volt. Most éppen nem volt hideg, de azért hó egy kicsi volt. Ezért nem vettem kabátot. A lányok a színpad mellett megálltak és onnan néznek majd minket. Én hangolni kezdtem közben Perrie segítségével. Miután ezzel is megvoltam, odajött a műsorvezető pasi, köszöntött, beszéltünk pár szót,majd felment a színpadra és beszélni kezdett.

- Hú jó nagy bulit csaptak a lányok igaz? Na de most következzen, Bella és zenekara! - kiabálta a mikrofonba a pasas, én meg felszaladtam a színpadra.

- Helló mindenkinek! - mondtam a mikrofonba  ma egy őrületes nagy bulit fogunk csapni. - mondtam mosolyogva   Kezdésnek legyen egy pár saját új számom. - mondtam, majd a fiúkra néztem és bólintottam, hogy kezdhetik valamelyikkel. Elsőnek a  Here's to us  számot adtuk elő, azután a Bad Boys , a Cheer me up, a Faster Than Boys . 

- A következő számhoz szeretném az én legjobb háttér énekesemet felkérni, hogy énekeljük el a számomat. Fogadjuk Karissa-t nagy tapssal. - mondtam a mikrofonba és közben hátra mutattam Karissa-ra. 
Mosolyogva megöleltük egymást, majd miután elindult a szám énekelni kezdtünk. Először én, azután ő,majd közösen énekeltünk. Ez volt az L.A. Boyz című számunk.  
Ezután már nem saját számokat énekeltünk, csak feldolgozásokat. 
- Gondolom mindannyian hallottatok a December 14.- i newtowni iskolai mészárlásról. Na hát, az én unokatestvérem, Demi Lovato feldolgozta az Angels amoung us című számot az Alabama együttestől. Most pedig én az ő feldolgozását szeretném elénekelni. Mondjuk nem lesz olyan jó mint az övé volt, de próbálkozzunk meg vele. Szóval én is ezzel szeretnék emlékezni rájuk. - mondtam a mikrofonba,majd behunytam szemeimet és vártam a dallamokat. 
Behunyt szemmel álltam végig és úgy énekeltem. A dal befejeztével pedig kinyitottam újra szemeimet, amelybe könnyek szöktek. És ahogy láttam, nem csak az enyémbe.
- Jó elég a sírásból, rázzuk fel a bulit. Jöjjön Amelia Lily - You Bring Me Joy  száma. - kiabáltam a mikrofonba és miután elkezdtük, ugráltam és táncoltam a szám alatt. Tisztára bepörögtem. 
Ezek után sorba jöttek a pörgősebb számok. Fun - Some Nights , Linkin Park - Castle of Glass , Karmin - 
Broken Hearted , és végül Pink - Try című száma, amihez koreográfia is készült. Dani-val már egy jó ideje 
ezt gyakoroljuk. Eddig nem akartam előadni, míg úgy gondoltam nem meg y jól. De most itt volt az idő. 
- Szóval az utolsó előtti számra, már egy jó ideje készültem. Nem akartam addig megmutatni nektek, míg 
tökéletes nem lesz. Ehez a számhoz tartozik egy koreográfia is, ami nem jöhetett volna létra, az én barátnőm nélkül, Danielle Peazer. - mondtam, majd mutattam neki,hogy jöjjön fel.
Ő mosolyogva feljött hozzám, megöleltük egymást és úgy álltunk tovább.
-Szóval most szeretném bemutatni nektek amit annyira sokáig tanultam.- mondtam, majd levettem a cipőmet, hogy jobban tudjak táncolni.
Dani lement a színpadról, én meg neki kezdtem énekelni a számot és közben elkezdtem táncolni ahogyan tanultuk. Nem úgy ahogy a klipben van, mert kellene hozzá egy férfi is, hanem kicsit hasonló, kicsit saját mozdulatokkal. A szám végeztével, hatalmas tapsviharba és ujjongásba kezdtek. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire jó lesz. Felhúztam a cipőmet és ittam egy kis vizet. 
-Hát köszönöm a tapsot, de úgy tudom ez nem nekem szól, hanem aki kitalálta. Na de az utolsó számhoz, szeretném felhívni a színpadra az én barátnőimet. Főleg az egyiket, mivel az ők egyik dalát szeretném elénekelni. Lányok gyertek csak fel. - mondtam, majd a többiekkel együtt tapsoltam  Perrie, ha megengeded, a ti egyik számotokat szeretném elénekelni veletek együtt, mert annyira tetszik. - mondtam barátnőmnek.
- Ezer örömmel barátnőm. - mondta mosolyogva és megölelt
Mutattam a fiúknak, hogy mehet a zene és énekelni kezdtünk. Mind a négyen. Little Mix - pretend it's OK
A dal befejezésével, a többiek is odajöttek hozzánk, bemutattam mindenkit, meghajoltunk és az év utolsó koncertünk befejeződött.

A koncert után elköszöntünk a többiektől, mi meg hazamentünk. Már dél volt. Haraptam valamit, majd feljöttem a szobámba és még pihenni akartam a koncertek előtt. Alig aludtam el,mikor pittyegett a telefonom,hogy jött egy üzenetem. Ed volt, hogy a Bruno Mars koncertet lefújták. Hála az égnek, legalább pihenhetek még a másik koncert előtt.  Fél 4-ig aludtam. Bevallom jól esett nagyon is.  Fél 5 -kor kezdődik a másik koncert, ezért van még időm előtte. Leöltöztem, majd felvettem egy másik ruhát.
Egy rózsaszín farmer csőnadrágot, fölé egy kék-fehér csíkos pólót, rá meg egy világosabb narancssárga szerű kardigánt. És a barna bakancsomat. Hajamat begöndörítettem,raktam fel egy kis sminket, majd lementem a nappaliba.
- De csini valaki! - jött oda Lous és megcsókolt
- Majd este nézd meg! - mondta vigyorogva Perrie
- Psszzt! - pisszegtem le, közben én is nevettem.
- Naaa mi lesz rajtad! - nyafogott mint egy kisgyerek a nyalókájáért
- Majd meglátod. - mondtam és kacsintottam egyet
Bementem a konyhába, ahol Lizzy, Hazza és Liam  szorgoskodtak. Leültem Dani mellé az asztalhoz és enni kezdtem egy almát.
- Tuti jó voltál ma. - mondta vigyorogva Dani
- Köszönöm, de te nélküled nem sikerült volna. És kérdezhetek valamit? - kérdeztem
- Mond! - nézett rám
-Nem jössz el velem a BTR koncertre? A Bruno Mars koncertek lefújták, így Ed nem jön már velem. Ugye eljössz? - kérleltem.
- Na ná! Rég voltam már koncerten! És legalább ráhangolódunk az esti bulira. - mondta mosolyogva, majd megitta utolsó korty teáját
- Akkor viszont menjünk lassan! - mondtam, majd megvártam míg elrakja bögréjét, felvesz egy felsőt,majd kimentünk, beültünk a kocsimba és elindultunk a helyszín felé.
Egy 15 perc alatt itt is voltunk. Kicsit késve jöttünk, mert már az utolsó néhányan álltak csak a sorban. Gyorsan leparkoltam, kiszálltunk és odaálltunk a sorba. Nekünk VIP jegyünk volt,így az első sorból élvezhetjük a koncertet. A többi sikítozó rajongóval együtt ugráltunk és énekeltünk mi is.
- A következő számhoz szeretnénk valakit felhívni a színpadra. Egy olyas valakit, akit mindannyian ismertek nagyon jól. - mondta Carlos a mikrofonba és közben az egyik biztonsági mondta, hogy én leszek, az,szóval menjek fel a színpadra.
Még Carlos beszélt valamit, addig Dani-val kézen fogva, kimásztunk a tömegből és elindultunk a színpad fel.
Dani megállt oldalt, aztán mikor mondták a nevemet, besétáltam hozzájuk és megöleltem mind a négyüket külön-külön.
- Nos ez egy nem saját számunk lesz, hanem egy feldolgozás, méghozzá Jason Mraz - I won't  give up  című száma. És ehez kérnénk fel téged Bell. - mondta Kendal
- Rendben van! - mondtam mosolyogva, majd leültem a kikészített székek egyikére. A srácok is leültek és Kendal gitározott csak. A banda hátul nem.  A közönség velünk együtt énekelt. Olyan jó volt.
A dal után, lementem vissza Dani-hoz. A koncert többi részét, végi ugráltuk.
Azután hazamentünk és a nap további részét a csajokkal együtt töltöttük. A fiúk már akkor elmentek próbálni. Ettünk, ittunk és tv-t néztünk. Utána készülni kezdtünk. Én egy egyszerű térd alá érő világoskék-fehér színű mintás ruhát, egy fekete bolerót. Egy ezüst toll fülbevalót, fekete csillag medálos nyakláncot és egy fekete  arany  szegecses bokacsizmát. Ja és egy fekete csipkés harisnyát, mert hideg van. Halvány smink és a hajam maradt göndör.
A lányok is hasonlóan voltak kiöltözve. 8 óra előtt elindultunk, bementünk hátul, leültünk a nekünk kijelölt helyre és váruk a koncertet. Egy 5 perc múlva, feltűntek a fiúk és elkezdődött a buli. Végig táncoltuk, énekeltük, ugráltuk az egész koncertet. Közben ittunk is. Jól mulattunk az már biztos.
Nem tudom mikor és meddig tartott a koncert, mert szerintem egész jól becsiccsentettem. Ugyanis már a fiúk kocsijában találtam magamat és Lizzy vállára voltam dőlve. Úgy látom nem csak én rúgtam be.
A fiúk bevittek minket a házba és a szobánkba felvittek. Vagyis engem Louis, Lizzy-t Niall és a másik két lányt a vendégszobába tették. Gondolom én.

3 megjegyzés:

  1. Jaaaj drága Babám, angyon jó rész lett^-^
    Tiszátra tetszik természetesen, mint mindig. Remélem hamar fogod hozni a következő részt, mert már nagyon várom, hogy mi lesz, hogyan lesz.:D
    Jah és még egyszer Boldog Új Évet Te Nyomcííííí♥

    VálaszTörlés
  2. Jó lett nagyon :) várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. jóóóóó :D várom a kövit

    VálaszTörlés