2012. december 7., péntek

21. fejezet

Louis jótékonysági focimeccse!


Sziasztok! Meghoztam a következő részt! Szomorú vagyok, mert csak két koment jött az előző részhez! Nekik különösen köszönöm! Utólag is Boldog Mikulást Kívánok mindenkinek!! Remélem sok édességet és más jó dolgot kaptatok :)  oldalt megtaláljátok az elérhetőségeimet! Nyugodtan írhattok, jelölhettek! Nem harapok én : ) Én majd találtok felül egy külön kis részt,ahová képeket fogok rakni, mert nem akarom, hogy tele legyen képekkel a bejegyzés!  Sok komit kérek a részhez!!

Emma: Óh, szerintem nem az enyém a legjobb blog, de azért köszönöm ^^
Trixi: Köszönöm^^ Hát majd megtudod mi baja volt Hazza mazzának :D Te is jól írsz nagyon babujom


Ahogy gondoltam, reggel úgy keltem mint egy mosott szar. Pontosabban már 7-kor fent voltam. Kimásztam az ágyból. Vagyis a nem nevezett ágyból és lementem a konyhába, ahol finom illatok voltak.
- Reggelt Jay! - köszöntem neki kissé nyúzott fejjel
- Neked is! - mondta, de miután meglátott, aggódva nézett engem. Veled meg mi történt? Baby Lux nem hagyott aludni? -kérdezte aggódva
- Bár az lett volna. A matracon aludtam és hát nem valami fényes volt. mondtam, majd fejem leraktam az asztalra
- Jaj, hát mondtam aludj Lou-val. Ha tudom te alszol ott....
- Jó most már tök mindegy. Inkább valami fájdalomcsillapítót adj kérlek egy dobozzal. - mondtam az asztalnak beszélve, mert nem emeltem fel a fejemet.
Csak már akkor és akkor is nagy nehezen, mikor egy bögre kávét és 3 szem gyógyszert le nem rakott elém.
Gyorsan be is vettem őket, közben hálásan néztem rá. Nem tudom meddig, de így feküdtem az asztalon.
Pár perc múlva, valami motyogást hallottam. Felemeltem a fejemet és Baby Lux cuki pofija fogadott. Felvettem és az ölembe ültettem. Bár nagyon ki voltam, de előtte nem mutattam.
- Jó reggel csajszikám! - mondtam, majd adtam neki egy nagy puszit.  Hát anyukád? - kérdeztem tőle
- Csucsu. - ennyit mondott
- Magadtól kiszöktél igaz? - kérdeztem mosolyogva.
Ő csak bólogatott. Jay rakott le az asztalra Lux-nak cumisüvegben teát, valamint kis reszelt almát.
Fogtam a kanalat és etetni kezdtem a picit. Nagyon élvezte a dolgot, mert mosolygott.
Miután ettünk-ittunk, otthagytam Jay-vel. Én felvettem a kabátomat és kimentem hátra a kertbe és leültem a hintaágba. Lefeküdtem és néztem a virágokat és gondolkoztam. Egy darabig ezt csináltam, aztán elnyomott az álom.
- Bella kelj fel! - ébresztgetett valaki.
Kinyitottam a szememet és Louis mosolygós csillogó szemeivel találtam szembe magamat.
- Mennyi az idő? -kérdeztem nyüzsgősen
- Dél lesz, 20 perc múlva. A lányok mennek be a városba. A fiúk is. Én megyek edzeni. Csak majd  délután jövök haza. Mész a többiekkel a városba, vagy jössz velem edzésre? De ott sem maradhatsz csak egy kicsit, csak míg a bemelegítés tart. - mondta el a tényeket.
- Megyek veled! - mondtam álmosan
Felkeltem a hintaágból, majd nyomtam egy csókot a szájára és bementem felöltözni. Lezuhanyoztam,majd gyorsan megtörölköztem, felvettem a fehérneműimet, majd kimentem és keresgélni kezdtem valami ruhát.
St. Peterson Gimnázium
Egy világoskék csőfarmert, egy fekete pántos felsőt, egy farmerdzsekit vettem fel. Egy béke medálos nyaklánc és egy dallamos fülbevalót. Cipő gyanánt, Lou egyik kék vászoncipőjét. Csak pert tetszik. 
Telefon a zsebembe, némi pénz, majd lementem a nappaliba, ahol már mindenki ott volt. Kivéve Louis, aki kint volt már és a kocsijába pakolt befelé. Kimentem hozzá és megálltam a kocsi mellett, vártam, hogy bepakoljon. Ezt pedig meg is örökítettem és ki is raktam twitterre.
,,Emberek csoda történt!! Van rajta zokni! Ez is egy ritka pillanat, szóval nézzék meg jól a képet!
Ui: Szeretlek, de bolond <3 "
Ezek után, elindultunk a stadion felé. Már vártam nagyon ezt a meccset. Egy jót szurkolni akartam. Odaérve a stadionhoz, elállt a szavam is. Hatalmas nagy volt. A nézőtér rész, a pálya maga, minden nagy és jó volt.
Maradtam valameddig, majd gyalog elindultam valamerre. Felhívtam Harry-t, hogy jöjjön értem és vegyen már fel. Így is lett. Olyan 10 perc séta után, felvett Harry és a többiekhez vitt.
- Mondhatok valamit? - kérdezte
- Persze mond! - fordultam felé
- Igazából azért voltam olyan szar kedvemben tegnap, mert kiderült, hogy Jenna megcsalt. És ezért voltam olyan mint a mosott szar. Kérlek ne haragudj rám. - darálta el  gyorsan
- Jaj,te hülye! - szidtam le Dehogy haragszom. Mondtam már, hogy nem haragszom. És most már tudom mért voltál olyan. Vagy ezért vagy amazért, akkor is semmi baj nincsen. Nyugodj meg! - mondtam, majd adtam egy puszit az arcára mitől vigyorogni kezdett.
Én csak a szememet forgattam ezen.  A városban, rengeteg mindent csináltunk a többiekkel. Voltunk vásárolni a lányokkal, ettünk, játszótéren voltam Lux-al, míg anyuja a lányokkal  cukrázdában volt.
A fiúk nem tudom mit csináltak, de szerintem ők is vásárolni, meg enni lehettek. Amint Niall-t ismerem, nem mentek volna el enni valahová.
Délután 3-ra értünk vissza a házba. Az asztal meg volt terítve és az étel is már ott volt. Louis tesói és az anyukája már ettek, csak minket vártak. Louis is megérkezett ,de olyan 4 óra felé.
A szobájában vártam meg őt. Felcuccoltam oda, mert rájöttem jobb nekem itt aludni mint a matracon lent.
A laptopommal ügyködtem mikor feljött. Bement a fürdőbe, majd egy 15 perc múlva, egy szál törölközőbe jött ki. Próbáltam nem odanézni, de hát nem nagyon tudtam. Ezt Lou észre is vette és vigyorogva közelített felém. A laptopomat félrerakta az asztalra,majd közelített felém és hanyattdöntött az ágyon és úgy csókolt.
Én közben  a hajába túrtam. Aztán  egyik kezével simogatni kezdte az oldalamat én meg nevetni kezdtem.
Sunyi mosollyal rám nézett,majd csikizni kezdett. Én röhögni kezdtem, majd könnyeztem is.
- Nem akarom tudni, hogy mit csináltok odabent, de okosan. - szólt be Harry
Ezen még jobban könnyeztem. végül abbahagyta Louis a csikizésemet. A szememet törölgettem és a hasamat fogtam.
-Olyan gonosz vagy! - mondtam neki,majd bementem a fürdőbe én is.
Letusoltam, hajat mostam, magam köré tekertem egy törölközőt,majd kimentem a szobába, ahol Louis már el is tűnt. Felvettem a fehérneműimet, majd kerestem valami ruhát. Hideg van, szóval valami rétegesebb ruha kell.
Louis meccs
Felvettem egy világoskék csőfarmert, rá egy fekete I love Ny feliratú pulóvert és felhúztam az egyik csizmámat. Felvettem egy világos színű sapkát és egy világosbarnás színű kabátomat.
A hajamat kifésültem és úgy omolt a vállamra.
Telefon, pénz, a zsebbe,majd lementem a nappaliba. Már voltak páran ott akik gyülekeztek. Louis Eltűnt. Azt mondták már elment a stadionba. Mi majd később megyünk.
Pedig akartam még vele beszélni.
Egy fél óra múlva, a kis-nagy csapat harcra készen, elindult a stadionba. Voltak már egy páran a parkolóba is meg a sorba is. Mi bementünk egy másik ajtón elől. A fiúk kint maradtak egy-két rajongóval. Mi meg elfoglaltuk a helyünket addig. Kis idő múlva a fiúk is megérkeztek és leültek mellénk. Én Liamal és Danival ültem. Addig velük beszélgettem, míg a meccs nem kezdődött.
Tudni kell, hogy a cserepad mögött ültünk. Aztán nemsokára elkezdődött a meccs is. Hazza, Liam és Niall lementek a pálya szélére és onnan szurkoltak. Táncoltak, pacsiztak ha gól volt, Niall a labdával játszott, mindenfélét csináltak. Persze mi is szurkoltunk, de nem ennyire azért. Azért én is lementem párszor a pálya széléhez, és a fiúkkal együtt bolondoztunk. Mikor Louis rúgott egy gólt, odajött a fiúk megölelték, nekem meg adott egy csókot.
Később Liam-el beszélgettem a lelátón. Sok mindenről esett szó. Ami csak az eszünkbe jutott. 
- És tudod már mit adsz neki  szülinapjára? - kérdezte
- Nem még fogalmam nincsen. Ugye szenteste is akkor van. Szóval valami dupla ajándék kellene. És utána leszünk fél évesek is. Arra is még vegyek neki valamit. Szóval most azt sem tudom hol áll a fejem. - mondtam neki, közben a kezemet tördeltem
Tudom nem szeretik ha ezt csinálom előttük, de ha idegeskedem, ezt csinálom. Inkább mint a cigi. Fúj.
Ez után, csak ültünk ott és néztük tovább a meccset. Aztán Liam felém nézett, pontosabban fel a nézőtérre és lefagyott hirtelen. Odanéztem és nem hittem a szememnek. Eleanor volt az, Louis volt barátnője.  De mi fenét keres ez itt? 
- Maradj itt én megkérdezem mit keres itt! - parancsolta, majd felállt és odament a lányhoz 
Én inkább nem is néztem őket,mert még mérgesebb leszek. 
A meccsnek vége lett. Louis csapata nyert 3:1-re ami jó szerintem. Megköszönte Louis, hogy ennyien eljöttek ide a meccsre. Azután elmentek átöltözni, majd visszajöttek és csináltak interjút a fiúkkal. Meg a többi csapattaggal is. Míg a fiúk lent voltak, mi lementünk a pálya szélére és vártuk őket.
Dani jókedvűen beszélgetett fent Eleanoral.  Most nem is tudom mi játszódik le bennem. Mérges is vagyok, de...... nem tudom. A fiúk miután befejezték az interjút, megindultak felénk, de valaki szaladni kezdett feléjük. Így hirtelen nem láttam ki az, de utána már igen. Eleanor volt az. Oda akartam menni, de Beth és Ed lefogtak.
- Ne menj oda! Ne csinálj botrányt! - mondta Beth, közben a kezemet fogta, nehogy odamenjek.
- De nézd meg mit csinál! ott vigyorog és teszi magát Louisnak! - mondtam idegesen
- Ne törődj vele! - mondta Beth
- Kösz, de nem a te pasid volt csaja veri magát ott a pasid előtt! - mondtam már hangosan és mérgesen.
- Jól van nyugodj le Bells! Louis szeret és ezt te is tudod! Szóval állj le! - mondta Ed és közben a kezemet megszorította kissé
Fájt,de legalább lenyugodtam valamennyire. Ez után, vége indulhattunk haza. Mármint vissza Louisékhoz.
Megvacsoráztunk,majd mindenki elvonult a kuckójába. Én Louis szobájába. Míg Louis fürdött, nézegettem a Twitteremet. Jelöltem pár embert vissza, de akit ismertem csak azokat. Válaszoltam pár üzenetre is. Majd posztoltam egy képet is.
,, @Louis_Tomlinson az én tehetséges focistám <3"
Miután Louis végzett, otthagyva a laptopot, bementem a fürdőbe. Letusoltam, megtörölköztem, felvettem a pizsamámat,majd visszamentem Louis-hoz. Aki bele volt bújva a laptopom képernyőjébe.
- Mi jót csinálsz? - kérdeztem miközben bemásztam mellé és betakaróztam.
- Amint látod, csak twitter. - mondta mosolyogva
- A kis kocka! - nyújtottam rá a nyelvemet.
- Nem is tudom ki szokott koculni állandóan. - mondta vigyorogva
- Hehe! - nyújtottam még egyszer ki a nyelvemet rá.
Még egy kicsit Louis nyomogatta a laptopomat, de én idő közben bealudtam. Nem tudom mért, de mostanában olyan álmos vagyok, majd el alszom.
Hajnalban felkeltem valaminek, már nem tudom minek, de a telefonom világítani kezdett, hogy valami üzenet jött. Kómásan elolvastam és nem hittem a szememnek.

2 megjegyzés:

  1. Chhh... milyen egy /csak hogy a Te szavaddal élhessek6 lucóvnya ez a Jenna. kész ribanc.! felháborító.!
    Amúgy, nagyon de nagyon jó rész lett, megérte rá, pontosan 3hetet(!!!!!!!!!!!!!!!!!) várni. És Bella meg ne foglalkozzon Eleonorral, mert Louis Őt szereti^-3
    U.i.: Azért reélem, Hazza és Jenna kibékülnek. *kiskutyaszemek*

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik!!És nagyon szeretem!!!!!!!:)
    az meg ha kevés komment érkezik...szerintem hírdesd sok helyen

    VálaszTörlés