2012. december 24., hétfő

22.fejezet

Sziasztok! Meghoztam a következő részt! nem valami nagy szám lett, de azért remélem tetszik nektek. És köszönöm azt a három kommentet. Hiába kevés, de örülök neki. és a többiekének is örülnék. Tudom, hogy olvassátok többen is! De nem szólok semmit sem, mert bár nem karácsonyi rész, azt két ünnep között fogom majd csak felrakni. Csináltam nektek egy kis képecskét. Nem valami nagy szám, de szívből csináltam nektek. És el ne felejtsük, hogy a mi Tommo-nk ma lett 21. éves. Az Isten éltesse sokáig őt és Sok boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok nektek drága olvasóim!






/December 15./
Eltelt egy újabb időszak és lassan vége az évnek. Történt pár dolog azóta. A fiúknak megjelent az új albumuk, ami nagyszerű lett. És három klipjük is. Nekem is megjelent az első albumom. Klip is készült már kettő.
A fiúk vettek részt pár díjátadón és egy pár műsorban is szerepeltek. Louis meccse után még én meg ő maradtunk egy-két napot Doncasterben.  A fiúknak sok helyen kell fellépniük még. Alig van szünetük. Harry-vel November vége felé elmentem a  Twilight Saga utolsó filmjére. Jó volt nagyon is. Kár,hogy a többiek nem tudtak jönni. Pedig akartak. Így is alig engedték el Hazza-t velem a premierre. Ott találkoztam  egy régi barátnőmmel Amy-vel. Jó volt újra találkozni és beszélgetni kicsit a régi időkről.
Liam  nek van két új tetkója. Louis is csináltatott. Neki már 5  van. Hazza is csináltatott. Nem tudom mi lett itt. Csak Niallernek nincs egy sem. De addig jó. Ő maradjon csak meg  magának.
Nemsokára megint mennek turnézni. És ezt nem szeretem. Az iskolát otthagytam. Rájöttem, hogy hülyeség és teljesen lefáraszt. A munkán is gondolkodom, de inkább nem.
A fiúk múlt hónapban elutaztak Németországba, mert most a Go1DTicket nyerteseit hirdetik ki minden országban. Vagyis nem mindenhová mennek el. Voltunk New Yorkba is. Míg a fiúk felléptek pár helyen  én sem unatkoztam. Találkoztam egy pár régi barátommal és vettünk fel egy-két klipet is. A Schneider tesókkal. Régóta ismerem őket és jó volt együtt dolgozni megint. Találkoztam Demi-vel és a tesóival is. Miley Cyrus-al, akit Demi által ismertem meg, Nick Jonas-al, aki segédkezett az albumomba is.
És most utazunk Londonba, mert Perrie kórházban van. Kivették a manduláját. Mindenki megy, kivéve Hazzát. Most rá nagyon mérges vagyok.  "Állítólag" együtt vannak Taylor Swiftel. Eddig bírtam a csajt, de ahogy megismertem, hát inkább nem is mondok semmit sem. Szóval nagyon lehúzza őt. Alig van már velünk és sehová sem engedi el. Most is valami koncerten van vele mint hogy ide jönne. Meg Harry tagadja, Taylor viszont nem. Már nem tudok semmit sem az biztos. Zayn, Niall és Lizzy már ott vannak tegnap óta, de mi csak ma megyünk.
Még jó, hogy itt voltunk New Yorkba és innen könnyebb volt Londonba repülnünk mint LA-ből.
Már a kórházban vagyunk és a váróteremben ülünk. Egyszerre nem mehetünk be sokan hozzá, csak kettesével.  kicsit ideges vagyok, mert mi van, ha én is idekerülök? Nekem is ki kellesz venni a mandulámat? Elvégre énekes vagyok. Ezt szerintem Louis is látta rajtam.
- Baj van Kicsim? - kérdeztem,közben megszorította a kezemet
- Semmi, csak elgondolkoztam kicsit. - mosolyogtam el egy kicsit,majd megcsókoltam
Ezek után, csak ültünk és vártunk,hogy bemehessünk. Idő közben Zayn szülei és tesói is idejöttek.
Bemehettünk hozzá. Kissé fáradtan léptem be hozzá. Rossz volt így látni őt. Beszélgettünk, már amennyire tudott. Nem voltuk sokáig bent nála,mert én már nagyon fáradt voltam és haza akartam menni.
Jaj nem is mondtam, hogy idő közben a fiúk vettek egy közös házat maguknak itt Londonba. Ha ide jönnek stúdiózni,fellépni vagy valami, akkor itt is legyen egy házuk. Jó nagy és elférnek 5-en benne. Szóval most nem kell szállodába mennünk. Elférünk. Zayn még maradni akart, ő majd azt mondta hazajön taxival.
Alig vártam, hogy végre a házba érjünk és lefeküdjek aludni,mert hosszú volt ez a mai nap.
Ahogy mondtam, ez így is lett. Rögtön ahogy beértünk a házba, én szaladtam fel a szobánkba és rögtön a fürdőbe mentem. Levetkőztem, majd a zuhany alá álltam. Jól esett a kicsit forró víz. Kiszálltam a zuhanyzóból, megtörölköztem, majd felvettem a pizsamámat. Ami egy Fekete alapú, rajta rózsaszín szívek és Minnie egérke. A felsőm egy szürke póló, amin szintén Minnie volt és elől meg volt kötve. Mivel hideg volt, egy Szürke kék csíkos zsebes pulcsit felvettem rá. Hajamat még kontyba gyengén feltűztem, mert megyek le egy kis kakaót iszom. És felvettem a rózsaszín kis mamusz félét.

Bell sleep
Így léptem ki a fürdőből. Louis csak vigyorgott rajtam. És még nyomott egy csókot a számra mielőtt bement volna a fürdőbe. Én mosolyogva az előző dolgon mentem le a konyhába, hogy csináljak egy gyors kakaót magamnak. Elővettem a kakaóport, a tejet és egy bögrét. Gondoltam a Louisé volt, mert csíkos és répa volt rajta. Beleraktam a dolgokat, be a mikróba és vártam, hogy jó legyen. Mikor csengetett a kis óra szerűség, kivettem és belekortyoltam egy picit jó lesz -e. Pont jó lett. Leraktam a pultra, közben eltettem a dolgokat vissza a helyére. Már mentem volna fel, mikor valaki megijesztett és majdnem kiömlött a kakaóm.
- Figyelhettél volna azért Ír Manó! - szóltam rá kicsit megdorgálva
- Jól van na! - mondta és olyan kis aranyosan nézett, hogy majdnem megettem.
Én csak megforgattam a szememet, nyomtam egy puszit az arcára és kortyolgatva a kakaómat, mentem fel az emeletre. Louis már az ágyban feküdt és még valamit nyomkodott a telefonján. Lehúztam kis mamuszomat, hajamat kibontottam,majd bebújtam az ágyba Louis mellé.
- Naa, úgy jobb volt a hajad! - nyafogott Lou
- Nem fogok úgy aludni. Nyomná a fejemet. Amúgy is nem volt úgy jó! - mondtam,majd nagyokat kortyoltam a kakaómból.
- De jó volt és ne vitatkozz velem, mert örihari leszek. - nyafogott megint
Én úgy néztem rá mint egy hülyére. És ez az ember lesz nemsokára 21 éves? Hát azt kétlem, hogy az agyi szintje ott lenne még. Rávágtam egy kicsit a fejérem,majd tovább ittam kakaómat, nem törődve vele.
Miután megittam, már nem volt kedvem levinni,ezért csak leraktam az éjjeli szekrényemre. Majd reggel leviszem. Lekapcsoltam a villanyt és én befordultam és aludtam, de Lou még egy darabig fent volt, majd ő is lefeküdt aludni.

3 megjegyzés:

  1. szia :) nagyon szeretem a blogod..és..megkérhetlek,hogy nézz be hozzám is..és irj róla véleményt ?:) www.youliveonlyonce99.blogspot.ro.

    VálaszTörlés
  2. szia!:) Csatlakozom az előttem szólóhoz imádom a blogod!!Remélem hamar hozod az új részt.

    VálaszTörlés
  3. Csáó Máríjá.!
    ne kérdezd honnan jött, mert fogalmam sincs. Szóóóval, nagyon cunci az a pizsi, a történet és arész mint mindig, fantasztikus. Bell és Lou iszonyat cukik, kell ennél több?!
    igen. új rész;D szóóóóóóval, örülék neki, ha még ebben az évben lenne rész.4
    hehe, érted, ebben az évben.xd jó, fáradt elme forevör.xd♥

    VálaszTörlés