2013. január 13., vasárnap

Díj

Még nem részt hoztam,de ígérem holnap megkapjátok már!
Megkaptam a második díjamat  Lizzy-től, akinek nagyon de nagyon köszönöm ♥♥♥ !!!!



Szabályok: 
  • Írj magadról 11 dolgot.
  • Válaszolj 11 kérdésre. 
  • Tegyél fel 11 kérdést.
  • Küld tovább 11 embernek. 

11 dolog rólam!

  • Imádok írni és zenét hallgatni!
  • Tudok zongorázni, de szeretnék megtanulni gitározni!
  • Szeretek képeket szerkeszteni.Bár nem mindig sikerül úgy ahogy szeretném,de próbálkozom.
  • One Direction Forever!!!
  • Az One Direction mellett még másokért is rajongom! Pl: Demi Lovato, Big Time Rush, Victoria Justice, Lizz Gillies, Ariana Grande stb...
  • Barna és szőke melíros a hajam, barna a szemem és szemüveges is vagyok!
  • 18 éves vagyok és 11.-es 
  • Két bátyám van! Az egyik az ikertesóm
  • 4 cicám és egy kutyám van!
  • Szeretem a barátnőimet,akikkel neten ismerkedtem meg és ők is blogolnak <3
  • Nagy tériszonyom van és nem tudok úszni sem!
Válaszolj a kérdésekre!
  • Van kedvenc könyved?  Van egy pár, de amit most olvastam az lett a kedvencem! Danielle Steel - A sztár
  • Mióta blogolsz?  Húú meg nem mondom mióta. Ez előtt is már írtam két Jonas-ost, egy Alkonyat-ost és ez is, valamint füzetbe is írok. Kb 3 éve.
  • Van tesód? Hány éves?  Igen, két bátyám!  18 és 24
  • Hány éves vagy?   18
  • Ki a kedvenc mesehősöd?  Garfiel :D De még sok van :) 
  • Kedvenc előadód?   Demi Lovato
  • Victoria Justice vagy Miranda *iCarly* ?   Victoria Justice
  • Milyen nyelven tanulsz?   Angol
  • Szereted a Harry Pottert?   Persze :)
  • Melyik az a tulajdonság amitől a falra mászol?  Kényesség, beképzeltség! 
  • Ki a legkedvesebb személy az életedben?   Az anyukám  
Kérdéseim!
  • Demi Lovato vagy Selena Gomez? 
  • One Direction vagy The Wanted?
  • Mi a kedvenc gyümölcsöd?
  • Van testvéred? Fiú vagy Lány? Kora? 
  • Merre laksz?
  • Mióta blogolsz?
  • Hány éves vagy?
  • Mi szeretnél lenni? 
  • Kedvenc süteményed?
  • Hányadikos vagy?
  • Kedvenc sorozatod?
Akiknek továbbküldöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése