2013. január 20., vasárnap

25.fejezet

Interjú

Sziasztok! Meghoztam a részt! Hétfőre ígértem, de hosszú egy hetem volt. oldalt szavaztatok, ezért lesz verseny. Amit fent egy külön menübe találtok meg részletesen leírva! Remélem akik felvételit írtak jól ment nekik : )  És van egy videó,amit én csináltam és a blog szereplői láthatóak benne. Kérlek komizzatok!!!!!Sokat számít az nekem!!!  /1 hónappal később.Január 20./

1 hónap telt el. Elmondtam még másnap Louis-nak az álmaimat. Kicsit kiakadt, de utána rendbe jött minden. Kibékültünk Harry-vel és végre szakított vele az a hülye Taylor. Tudtam,hogy ez lesz. Most szegény ki van.
Egész nap szinte együtt lógunk,ha nem stúdióznak vagy próbálnak, valamint ha én sem. Idő közben a fiúk nagyban próbálnak a turnéjukra, ugyanis lassan turnézni mennek. Engem felkértek egy sorozatra,hogy én játszam a főszereplő csajt. Rayen,Karissa és a régi legjobb barátnőm is. Így hát nekem is volt munkám. Pluszba még mellette készítenem a második albumomat. Amibe ismét rengetegen segítenek. Lizzy is készíti az első saját albumát. Tök jó lesz már! Együtt szoktunk stúdiózni és olyankor órákat vagyunk bent. De ezzel jár az énekesi pálya. Lizzy még mindig a kávézóba dolgozik. Én már otthagytam. A stúdiózás és a film mellett, nem lenne időm már dolgozni,se erőm sem. Idő közben voltunk egy esküvőn is. Vagyis Louis meg én, mert a többiek próbáltak és Lizzy meg dolgozott. Mi is alig tudtunk elszabadulni.  Jackson-nak volt, keresztapámnak az esküvője. Nem tudom mért most volt. Szerintem, mikor terhes volt Sheila,akkor nem akarták megtartani az esküvőt. De most is, hogy hideg van, meg itt a pici, ezért nem volt nagy esküvő, csak szűk családi kör. Úgy 50-60-an voltunk csak. Én elég jól elszórakoztam a kicsivel. Valamikor nálam volt, valamikor meg valaki más nyúzta. De úgy láttam nem bánta. Sőt élvezte nagyon is a pici.
Már kezd Jackson-ra hasonlítani.  És még később mi lesz? Dögleni fognak a csajok utána. Mint az apja után.
Azóta volt még egy hülye álmom,de ezúttal Liam és én voltunk benne. Arról szólt,hogy mind a kettőnket akkor dobtak és egész nap nem mozdultunk ki a házból. Ő nálunk lakott és csak mászkáltunk a házban, sírtunk a szobámba és a tv-t bámultuk egész nap. Megint furcsa egy álom, de ezt nem tudom mire vélni. Fogalmam nincs miért álmodok ilyen badarságokat mostanában.
Ma szombat van, ami jó,mert lehet egy nap amikor nem kell dolgoznom. Ja és nem is mondtam,hogy London-ba költöztünk. Vagyis csak Mi Louis-sal. Lizzy meg a többiek maradtak, de pár hónap múlva ők is jönnek utánunk.
Stúdiózni hol itt London-ba, hol pedig New York-ba és a forgatás is így van. Anyuéknál utoljára karácsonyba voltunk. Jól vannak mind a ketten. Voltam Boo-nál is. Meg van ő is. Idő közben lett egy barátnője is, aki nagyon aranyos. Stella-nak hívják. Akkor karácsony után, voltunk egy díjátadón is.  Sajnos nem pihenhetek ma sem,mert interjúra kell mennem. 
Interjú
Felvettem egy farmer rövidnadrágos ujjatlan ruhát, alá egy sötétkék Supermen-es legginget és fölé egy fekete hosszú kardigánt. Egy rózsaszín virágos fülbevalót és egy arany baglyos nyakláncot, meg egy világoskék magassarkút is felvettem. Bár tudjuk,nem nagyon hordok,de ehez a szereléshez, ez illett. A hajamat hátul felkontyoltam és egy kis sminket is raktam fel.
Egy kis táskába pénz,telefon és egy két dolgot elraktam,majd lementem a nappaliba. Louis a stúdióba van a fiúkkal. Becsuktam a házat, beültem a kocsimba, majd elindultam az interjúra.
Egy 20 perc alatt ott is voltam. Megkerestem a csajt aki csinálni fogja. Felmentünk egy szobába, ahol kamerák voltak. Rámrakták azt a mikroportot, majd leültem a székbe és kezdetét is vette az interjú.
Nőci: Bella, az utóbbi pár hónapban eléggé elindult veled a szekér. Stúdiózás, koncertek és most ez a sorozat is. Mesélj róla.
- Hát nem mesélhetek sok mindent róla,mert még csak nem rég kezdtük el forgatni. Ami jó benne,hogy 3 számomra nagyon jól ismert emberrel dolgozhatok együtt. A többiek is nagyon jók.
N: Értem! És úgy tudom London-ba költöztetek Louis-sal. Igaz?
É: Igen igaz! Itt jobb nekünk! A többiek is pár hónap múlva jönnek ide költözni.
N: És meg vagytok jól Louis-sal? Mert az utóbbi időben nem nagyon láttunk együtt titeket sehol sem, csak egy esküvőn.
É:  igen teljesen jól megvagyunk. Most mind a kettőnket leköti a saját munkája, de jól meg vagyunk.nem féltékenykedünk,mert tudjuk,hogy a másik hol, merre mit csinál!
Még sok kérdés volt, majd a végén énekeltem egy számomat és ezzel vége is volt az interjúnak.
ezek után, hazafelé, bementem egy étterembe és vettem valami kaját vacsorára, mert nem volt időm főzni és biztosan Louis éhes lesz ha hazajön.
Így is lett. Hazaérve, megterítettem és leraktam a kaját az asztalra és vártam Louis-t.
Már 8 óra volt,de még sehol sem volt. Leültem tv-t nézni a nappaliba,de fél 9 felé bealudtam.
/Louis szemszöge/
Londonba költöztünk Bella-val, ami jó,mert könnyebb mindkettőnknek dolgozni. Nekem ma reggel óta csak stúdió volt. Neki meg csak egy interjúja volt. De biztosan főzött nekem. Csak már fél 9 van és még itt dekkolok.
-Srácok én megyek! Vár Bells! - mondtam nekik és szó nélkül kimentem a stúdióból, egyenesen a kocsimhoz.
Beültem és hazahajtottam. Belépve a házba, ment a tv és a kanapén feküdt Bells. Milyen csinos volt. És vacsorával várt engem. Milyen aranyos tőle. Elzártam a tv-t,majd óvatosan karjaimba vettem és felvittem a szobánkba,majd az ágyra leraktam. Leöltöztettem és betakartam. Halkan letusoltam,felvettem pizsamámat, majd befeküdtem mellé az ágyba. Még  egy darabig néztem, ahogyan szuszog,majd elnyomott az álom.

3 megjegyzés:

  1. hihetetlenül jól írsz!!!!Gratulálok!Mefkérhetnélek,hogy az én blogomba is nézz be és komizz?nagyon megköszönném!http://mylifemychoiceswith1d.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszdett mint mindig. De mi van Lizzyvel? Olyan kevés dolog van róla... Remélem hamarosan több is kiderül majd! :D Tényleg pörög az élete rendesen, de nem is baj. A végén Louis nagyon édes volt!

    VálaszTörlés
  3. Íjjjjjjjj tök jóóóó rész lett*-*
    Még mindig imádom, és mint mindig, most is nagyonoooon, de nagyooon várom a folytatást.4 Hamaar köviit, Te lány.:D♥

    VálaszTörlés