2012. július 6., péntek

8. fejezet

Koncert és tábortűz

Sziasztok! Meghoztam a következő részt! Nem sok örömmel, de meghoztam! Kérlek titeket, hogy komizzatok vagy szavazzatok, hogy hogy tetszik a rész. Nekem ez sokat segít.



~~~~1hónappal később~~~~

Ma 1 hónapja, hogy itt vagyok kint. Ez az idő alatt sok minden történt. Elsősorban is, meggyógyult a lábam és levették róla a gipszet. Másodszor pedig, minden hétvégén, feljárni járok Rayen-ékkel. És múlt hónap végén volt a 19. szülinapom. Nagy bulit csaptunk és sokan itt voltak. Köztük a szüleim is eljöttek. Jó nap volt nagyon és sok ajándékot is kaptam az nap. Úgy döntöttem, hogy Egyetemre szeretnék menni, mert igazán érdekelni kezdett az éneklés. Anyuék belementek és támogatnak mindenben, szóval kiköltöztem ide.
Augusztus végén kezdődik is az első év az Egyetemen. 3 éves lesz az egész. A fiúkkal azóta is jóban vagyunk és megismerkedtem általuk több emberrel is. Ma is az egyikük koncertjére megyek, a The Wanted-ére. Egyedül kell mennem, mert Lizzy nem hajlandó velem eljönni. Az utóbbi pár napban, olyan titkolózós lett. Munka után is hazaér és után megy is el. Az 1D-s fiúk turnéznak, és a BTR-ből meg ugye csak 3-al tartom a kapcsolatot. Ők is koncerteznek és nem érnek rá. Rayen nem szereti őket, szóval maradtam egyedül. Mára szabadnapot vettem ki, hogy ne kelljen hulla fáradtan a munka után még elmenni.
Már elkezdtem készülődni.
Mivel már kezdett esteledni és kicsit hűvös is volt, ezért egy csöves szárú farmernadrágot, hozzá egy fekete-fehér csíkos ujja nélküli trikót, rá egy farmer, mell alá érő dzsekit, és hozzá egy ezüstös köves magassarkú szandált vettem fel. Hajamat kifésültem és egy egy-két tincset elől begöndörítettem. Táskát nem viszek, mert csak a telefonomat és a jegyemet viszem. Fél 7 van. A koncert, csak 8-kor kezdődik,de inkább elindulok most, mert biztosan nagyon sokan lesznek. Mondjuk nekem VIP jegyem van, de akkor is. Jobb ott lenni hamarabb. Elköszöntem Lizzy-től, majd beültem a kocsimba és elindultam a helyszín felé. Jaj azt el is felejtettem mondani, hogy kaptam egy kocsit szülinapomra, a keresztapámtól, Jackson-tól. Egy 30 perc kocsikázás után, megérkeztem a helyszínre. Ahogy sejtettem, már rengetegen voltak itt. Leparkoltam a kocsimat, kiszálltam belőle, majd beálltam a sorba. Nem akartam rögtön az elejére menni és úgy bemenni, mert nemek VIP jegyem van. Nem, inkább álltam a többiekkel együtt. Majdnem 1 órás sorban állás után, végre bekerültem, de már sajgott a lábam a magassarkú miatt. Kellett nekem felvenni, holott tudtam, hogy úgy is állni kellesz minimum 2 órán keresztül.
Nagy nehezen bejutottam a helyemre, a VIP részlegre, ami szerencsére a színpad oldalán volt egy kis rész elkerítve és hála az égnek, ülő hely is volt. gyorsan elfoglaltam a helyemet és levettem a magassarkúmat.
8 óra után pár perccel, el is kezdődött a koncert. Jó volt nagyon is. Szerettem a számaikat. Végig énekeltem és táncoltam az egészet. Az utolsó két számnál, visszavettem a cipőmet. Ezek a 'Heart Vacancy' és a 'Wardzone' voltak. Pont ez a két kedvencem. Persze mindegyiket szeretem, de valahogy ezek jobban közelebb állnak hozzám. A koncert végén, az egyik biztonsági őr, odajött hozzám és azt mondta menjek vele. Biztos a fiúk látni akarnak. Elkísért a színpad mögé, egy hosszú folyosón mentünk végig, majd majdnem a legutolsó szobába, bevezetett és azt mondta várjak itt. Vártam egy fél órát, amikor is beléptek a fiúk, immár átöltözve. Egy egy öleléssel és puszival köszöntöttük egymást, majd leültünk az ott lévő kanapéra.
- Ugye tetszett a koncert? - kérdezte Tom
- Na ná! Imádtam! Végig tomboltam az egészet. - mondtam mosolyogva
- Ezt örömmel hallom. - mondta mosolyogva Max
- És ez után hová mentek? kérdeztem
Gondolom haza vagy szállodába vagy valahova máshová mennek.
- Szerintem szállodába. - mondta Siva
Ezután még elbeszélgettünk sok mindenről, de aztán menni kellett autó grammot osztogatniuk, de azután mondták, menjek el velük egy Mc Donald's-ba. Én kimentem a kocsimhoz és megvártam őket. Mármint, hogy elinduljanak az ők kocsijukkal, a rajongók menjenek el és követem őket.
Egy 30 percet vártam a kocsiba, aztán + 10-et, hogy sikeresen ki tudjak menni. Odaértünk, aztán bementünk. Persze ott sem lehetett nyugtuk a fiúknak, de hát ez a sztárok élete. Mind elvitelre kértük a dolgainkat, mert már mindenki fáradt volt és nem volt kedve itt megenni. Sajnos az én adagomra még várni kellett, mert nem tudom mért, nem nagyon akarták megcsinálni. Míg vártuk a kajámat, a fiúk megálltak a falnál és megvártak engem. Én meg lefényképeztem őket.Ezt nem lehetett kihagyni.
Tom-nál ne kérdezzétek, nem tudom mért volt gitár. És csak most vettem észre. Mikor bejöttünk, nem is vettem észre.Na mindegy már. pár perc múlva végre én is megkaptam a kért kajámat és végre elindulhattunk.A fiúktól elköszöntem a parkolóba, aztán indultam haza. Hazaérve, egy igen nagy meglepetés fogadott. Lizzy az 1D-s fiúkkal együtt, tábor tűzet csináltak. Miután felálltam a garázs előtti füves részre, mert ugye Lizzy kocsija a garázsban volt, hátra mentem megnézni őket. Mindenki ki volt feküdve, kivéve Liam. Odamentem hozzá, hogy megkérdeztem mi van itt.
-Miután te elmentél a koncertre, Lizzy felhívott minket, hogy jöjjünk át és csináljunk egy grill sütést. Mi belementünk. Átjöttünk, segítettünk sütögetni, aztán utána ettünk és csináltunk egy tűzrakást, leültünk köré és beszélgetni kezdtünk.  Lizzy előtte hozott ki sört, meg mi hoztunk egy üveg bort is. Na ezt ők megitták mindet, és még utána is ittak amit Lizzy hozott, valami erős pálinka lehetett. Én nem ittam semmit, csak egy fél üveg alkoholmentes sört. De amint látod, ők tök részegek. Szóval nem aludhatnánk itt? Nem merem így visszavinni őket. Nehéz lenne! - mesélte el, hogy mi történt
- Ó istenem! - fogtam a fejemet  Persze aludjatok nyugodtan a vendégszobába 4-en elfértek, te meg ha gondolod vagy velem alszol a szobába, vagy alszol ott, én meg a kanapén a nappaliba. -mondtam neki
- Jó lesz veled köszönöm! - mondta mosolyogva
Ezután nagy nehezen becipeltük őket a nappaliba, aztán a vendégszobába bevittük a matracokat, megágyaztuk, utána felvittük a fiúkat és Lizzy-t nagy nehezen a szobába. Lizzy-t bevittem az ő szobájába, leöltöztettem fehérneműre, majd befektettem az ágyába és átmentem segíteni Liam-nek. Ő már leöltöztette őket, szóval nekem csak be kellett takarnom őket.  Átmentünk az én szobámba, megágyaztam neki egy matracon a földön, addig ő elment elzuhanyzott, utána én mentem el. Lezuhanyoztam, felvettem az alvó ruhámat, ami egy rövidnadrágból és egy topból állt. Még beszélgettünk egy darabig, aztán mind a ketten elaludtunk.

1 megjegyzés:

  1. szia:D a minapokban találtam rá a blogodra és egyhuzamba elolvastam. .szeintem nagyon jó lett és siess a kövivel! :D Létszii... :)
    ja és nagyon fantasztikusan irsz.

    VálaszTörlés