2013. február 20., szerda

28. fejezet

A Baleset

Sziasztok! Meghoztam a következő részt! A verseny miatt szomorú voltam nagyon is. Ugyanis egyetlen 1 ember küldött nekem egy képet! Így ő nyerte meg a versenyt! Pedig többen is írták küldenek nekem,meg szavaztatok is róla! A másik blogomat is lehet már olvasni! oldalt megtaláljátok a linkjét!

/Bella szemszöge/
Másnap reggel kissé kómásan ébredtem fel.Olyan rossz érzetem van. Mintha valami rossz dolog fog ma történni. Kimásztam az ágyamból, óvatosan,fel ne keltsem vele Louis-t,majd bementem a fürdőbe. Lezuhanyoztam, megtörölköztem,majd kiléptem törölközőbe a szobába. Louis még mélyen aludt.
baleset/homedress
Felvettem egy fekete csőfarmert, egy piros oldalas pulcsit. Egy ezüst Nagy és Kicsi szíves nyakláncot, szívecskés gyűrűt és barna vékony karkötőt,amin egy arany végtelen jel van.
Valamint felhúztam egy barna rojtos boka csizmát.
Hajamat kifésültem,telefon a zsebbe,majd lementem a konyhába.
Már 10 óra is elmúlt és nem keresett senki sem. Mármint a forgatásról vagy a stúdióból. Kicsit furcsálltam,de örülök is neki,hogy nem zargatnak folyton.
Bekapcsoltam a rádiót, majd nekiláttam készíteni a reggelinket.
Gofrit csinálok,de szív alakú lesz. Mellé lekvár,vagy valami gyümölcs, narancslé, illetve kávé lesz.
Miközben főzőcskéztem, a rádióba mentek a zenék én meg táncoltam és énekeltem is közbe.
Észre sem vettem,hogy Louis a konyhaajtónak van dőlve és úgy néz engem. A kezeit a mellkasa előtt összefonta és vigyorgott mint a vadalma. 
-Felébresztettelek? - kérdeztem tőle miután odamentem hozzá 
- Nem dehogy! - mondta mosolyogva,majd megfogott a derekamnál fogva,magához húzott és érzékien megcsókolt.

/Boo Boo Stewart szemszöge/
Ismét eltelt egy pár év és Bella London-ba költözött. A barátjával és a többiekkel jól kijövök. Bár eleinte féltékenykedett,de nem volt baj. Én élem a saját életemet. Most per pillanat nem forgatok,de zenélni zenélek.
Sokszor találkozom és beszélek is Bella szüleivel. Ő sajnos nem nagyon tud eljönni hozzájuk,de amikor tud,eljön hozzájuk és persze hozzám is. De telefonon szinte minden nap beszélünk vagy skype-n keresztül.
Úgy gondoltuk meglepjük Bella-t és mi hárman a szüleivel és a nővérével együtt elmegyünk hozzá Londonba.
Sajnos eléggé hosszú lesz az út számunkra. Már majdnem New York-ban vagyunk. Kb 1 óra múlva megérkezünk. Ott éjszakázunk,majd kora reggel megyünk is tovább. 
Már a reptér felé tartunk a taxi-val. Megérkeztünk, kiszálltunk,majd a bőröndjeinket szedtük ki,vagyis én meg Rob,Bella apja. Kivettük őket,majd elindultunk be a reptérre. Át kellett menni egy zebrán. Szétnéztünk,de egy kocsi gyorsan jött messze. Azt hittük,hogy átérünk,de Bella szüleit elgázolta a kocsi. Meg sem állt,csak ment tovább. Victoria-val odamentünk a szüleikhez és néztük,hogy jól vannak-e,de sajnos  nem néztek ki valami jól. A telefont elővettem a zsebemből és hívtam is a mentőket.
15 perc alatt kiértek,majd vizsgálgatni kezdték őket,aztán berakták a mentőbe őket és mentek is a kórházba. Victoria ment is velük, én a bőröndökkel együtt elmentem egyik ismerősöm házához, lepakoltam,majd taxi-val mentem én is a kórházba. út közben felhívtam Bella-t. Aki nagyon kiakadt és már is repül ide hozzánk.

/Harry Styles szemszöge/
Éppen Bella-éknál vagyok,mert úgy volt,hogy elmegyünk csináltatunk egy tetoválást. Mármint nem ugyan azt,hanem teljesen mást. Szóval Bella-éknál vagyok és Bella.t vártam,hogy jöjjön,mikor bőrönddel a kezében jött le az emeletről és rettenetesen sírt.
- Mi a jó élet van? összevesztetek Louis-al? - kérdeztem és közben odamentem hozzá
- Nem! - szipogta  Most hívott Boo, hogy anyuéknak balesete volt New York-ba. - mondta és sírni kezdett,majd a nyakamba borult.
Meg sem tudtam szólalni a hírtől. Szorosan öleltem magamhoz és a hátát simogattam.
- Oda kell.... mennem! - tol el magától engem és a bőröndjéhez megy.
-Egyedül nem mehetsz! Megyek veled! A többieket majd értesítjük út közben! - mondtam neki,majd megfogtam böröndjét, hívtam egy taxit, ő becsukta a házat. Majd a taxival a repülőtér felé mentünk.

1 megjegyzés:

  1. Szia!:) Imádom a blogodat! Már az alapsztori is megfogott és azóta követőd vagyok.
    Benne lennél egy linkcserében?? Itt a blogom:http://egyalomamivaloravalik-tomlinson.blogspot.hu/

    VálaszTörlés