2012. október 31., szerda

19. fejezet

 Irány London!

 Sziasztok! Meghoztam a következő részt! Bár nem sok kedvvel, mert nem jött, csak egyetlen egy komi! Azért nem ezt vártam volna!! Ezért nem is raktam ki a részt! Remélem ehez többet kapok azért mint egy!!
Ez olyan semmilyen rész lett és rövid is! A rész alatt lesz pár kép is! A következőben is lesz egy pár rész! És a blog kapott egy 3. Díjat is! Aminek ezer köszönet TRIXI-nek : )       Komizzatok kérlek titeket!!!



*3 hónappal később/Október közepe/*

Október közepe van. Már 5 hónapja, hogy itt vagyok kint Los Angeles-ben. El sem hiszem. Sok minden történt ebben a pár hónapban. Szerepeltünk a fiúk klipjébe, ami nagyon jóra sikerült. Öröm volt forgatni és látni a végeredményt is. Az után, elmentünk Louis-al kettesben Florida-ra. Nagyszerűen éreztem magam ott.
Alig akartunk hazafelé jönni onnan. Ott olyan nyugis volt minden. Nem zavart senki sem minket, nem kellett dolgoznunk sem. Csak pihentünk. Volt olyan nap, amikor ki sem mozdultunk a hotelszobánkból.
De sajnos haza kellett jönnünk és folytatnunk a munkánkat. Már nem szeretek a kávézóban dolgozni. Van egy csaj, meg egy srác, akik helyett is mi dolgozzunk, mert hátul vannak a raktárban. A főnök meg cseszik rájuk. Már keresgéltem másik munkát, de eddig semmi sincs. Ja és igen, elkezdtem a sulit is. Délelőtt csináljam azt, délután meg dolgozzak. Mire hazaérek, nem érzem semmimet sem. Louis-al is alig találkozunk, csak ritkán, ha felbírjuk hívni egymást este, akkor beszélünk csak. De amúgy nem nagyon tudunk találkozni.
Nemsokára Halloween. És azt hiszem a fiúk akarnak csinálni egy jelmezes bulit. Most Péntek van és vettem ki pár nap szabadságot, ugyanis utazunk Doncaster-be, ahol Louis felnőtt, mert lesz egy jótékonysági focimecsse és megyünk megnézzük őt. Már láttam focizni, igaz csak az udvaron a fiúkkal, de kíváncsian várom már. És izgulok is, mert most mutat be a családjának. Mondjuk a két nagyobbik húgával találkoztam és beszéltem is mikor jöttek múlt hónapban koncertre. De ott van az anyukája meg a két kisebb húgai is.
Már ma el kell indulnunk, mert hosszú lesz nagyon is az út. Magánrepülővel megyünk, mert többször is át kellene szállnunk. Innen elmegyünk New Yorkba, ami úgy 5 és fél óra, plusz még úgy 6 óra onnan Londonba. Londonba megszállunk egy szállodába pihenni, azután megyünk majd Doncasterbe. A fiúkkal együtt, sokan fogunk menni. Liam,Niall,Harry,Zayn,Lizzy, Dani, Perrie, akkor jön Lou a styleistjuk és a kislánya Lux, Josh, Louis anyukája, tesói, én, Louis, ugye Paul is, meg még tudja a bánat ki jön még. Már nem tudom. De állítólag Zayn és Perrie nem akarnak jönni. Nem tudom mért nem.  Már szinte mindenkivel akik jönnek találkoztam és megismerkedtem. Vigyáztam párszor Baby Lux-ra is. Kis ördögfióka az szent, de azért szeretem nagyon is. Ő is szeret engem, mert ha meglát, már kiabálja, hogy Bejja, olyankor olyan édes.
4 napot leszünk Doncasterben. Jobban mondva 3-at, mert egyet Londonban, és onnan megyünk majd Doncasterbe.
Már a repülőn vagyunk és több mint 3 órája utazunk.Ezt már végigaludtam és most ébren vagyok. Liam,Dani, Paul, Niall, Harry, Lizzy, Lou, Lux, Én, és Louis. Zayn ő felsége nem akart jönni. Gőzöm nincsen miért. Josh, Andy, Ed és a többiek majd holnap fognak jönni, kora reggel, hogy odaérjenek a meccsre.
- Bejja kéjek inni! - mondta Lux az ölembe
- Maradj, majd én hozok! - mondta Louis, majd felállt mellőlem és el is tűnt
Mióta felébredt, csak az ölembe ül és játszok vele. Olyan aranyos és jó vele lenni. Az út elejét végig aludta, ahogyan én is tettem. Louis visszatért Lux cumisával, odaadtam neki, ő bevette a szájába és inni kezdte. Olyan kis zabálnivaló.  Nemsokára New Yorkba érünk. Onnan meg 6 óra még az út. Nem fogom bírni az szentséges.  Miután ivott Lux, visszaadtam Lou-nak az üvegét.
- Szeretnéd, ha énekelnék neked? - kérdeztem Lux-ról,aki aranyosan bólogatott
Igaz kíséret nincs, de nem is kell. Elkezdtem énekelni a fiúktól a More Than This-t. Imádom ezt a számot. Olyan jó. Nem olyan jól, mint a fiúk, de énekeltem és mikor Lou szólója jött, megálltam és hagytam, hogy ő énekelje el. A dal után még neki kezdtem a Forever Young-nak is.  A dal vége felé. láttam Lux-on, hogy kezd kicsit álmos lenni, ezért hátra vittem Lou-nak.
- Mi volt ez a koncert ott elől? kérdezte mosolyogva
- Jaaa, az csak én voltam meg Louis. Énekeltünk a picurnak. Igaz Lux? - kérdeztem tőle, ő meg bólogatott.
Adtam egy puszit nekik, majd visszamentem a helyemre. Louis helyett, Harry volt ott. Csak néztem egyet.
- Hát maga Herold mit keres az uram helyén? - kérdeztem tőle, majd helyet foglaltam
- Tudja, odajött hozzánk, aztán meg meguntam ott lenni és idejöttem magát boldogítani kedvesem. - mondta olyan hülye hangon, amitől szakadni kezdtem a röhögéstől.
Miután lecsillapodtam, elővettem a laptopomat és az ölembe raktam. Nézegetni kezdtem a twitteremet.
Írtak páran, hogy mikor lesz koncertünk, mert már vagy 1 hónapja volt utoljára. Igen, régen volt, de a fiúknak is dolga volt, nekem sem volt időm a suli és a munkahelyem mellett még koncertezni is. De ha hazajöttünk Doncaster-ből fogunk adni egyet. Idő közben készül az első önálló lemezem is. El sem hiszem. Ha minden jól megy Decemberre meg is lesz. A fiúk sokat segítenek benne, Keresztapu is(Jackson), Ed Sheeran is írt nekem egy számot. Vagy pontosan nem nekem írta, de felajánlotta nekem a lemezemre és örömmel el is fogadtam azt. 
Ha időm engedte és a fiúknak is, akkor velük lógtam. Jó volt nagyon is. Legtöbbet inkább Hazzá-val lógok együtt. Néha nem csípem, mert annyit csajozik és azok a sok tetkók is, de én megemberelem olyankor. Utána Zayn, Liam és Niall a sorrend. Na meg persze ott van az én szerelmem is.
Készültek pár fényképek. Mind saját, mind paparazzo képek. ezeket többnyire fel is raktam twitter-re.
És történt velem egy nagyszerű dolog is. Teljesen elfelejtettem. Ugye Demi unokatesóm az x-faktor egyik mentora és a mentorok házában kell egy segítőt választania magának és engem választott. El sem hittem amikor mondta. Múlt hónapban volt a felvétel LA-ban és a napokban fog adásba kerülni. Olyan jó volt vele dolgozni. Mindenki büszke volt rám!
A repülő út további részében, hülyéskedtünk Hazza-val és filmet néztünk. A legújabb James Bond filmet. El akartunk menni a bemutatójára, de nem tudtunk. Pedig akartam volna. Na majd más filmre. 
Olyan 10 óra körül indultunk el és most van 9 óra és pár perc múlva landolunk London-ba. Innen megyünk holnap reggel Doncaster-be. Mert már késő van és mind fáradtak vagyunk.
Megérkezve a repülőtérre, taxival mentünk tovább a szállodánkba. Fél 10 után értünk ide. El sem hiszem végre itt vagyunk. Teljesen kikészültem. Mindenki megkapta a maga szobáját, valahol ketten, valahol többen voltak egy szobában. Egy emeleten vagyunk és egymás mellett, illetve szembe vannak a szobáink.
Mi Louis-al a 286-os számú szobát kaptunk. Alig vártuk,hogy beérjünk a szobánkba. ki sem pakoltunk semmi sem. Gyorsba kiszedtem a pizsamámat, mert már kezd hideg lenni és bementem a fürdőbe.  Letusoltam, fogat mostam, felöltöztem és kimentem. Míg Lou fürdött, megcsináltam az ágyunkat. Miután kijött, bebújtunk az ágyba, adva egymásnak egy jó éjt csókot, egymást ölelve aludtunk el.








Bella ruhája amiben volt.











Bella egyik barátjával elment lovagolni.




 Bella és Nialler : )














Hazza és Baby Lux. Milyen édesek *_*






Bella zongorázás közben : )




Bella és Liam : )






Bella és Hazza a városban.

















Ír Manónak kis írek vannak a fején : )





Cuppanós szájak :P


Bella és Dani : )



Hazza puszit ad Bella-nak : D

2 megjegyzés:

  1. imádooom:) Nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis rész lett, csak úgy, mint a többi.:ĐĐ♥♥ És a képek a végénél nagyon találóak:Đ És hát, mit is mondjak Louisról és Belláról,! So romantic♥

    VálaszTörlés